مامانا یه بار تن ماهی خوردن مشکلی نداره؟

۱۶ پاسخ

من که همه چیز میخورم اما به اندازه
به دلمم بد راه نمیدم.

سلام عزیزم بنده ختم قران کامل . چله یس زیارت عاشورا چله حجرات ِِِ...برای سلامتی بارداری و هدیه به روح اموات به نیابت از کسی میخونم نفسم حقه برای خیلیا برداشتم اگه خواستین در خدمتم

من باردار بودم همیشه میخوردم

ن عزیزم هرچیزی زیاده رویش خوب نیست حتی باردار هم نباشی زیاده روی ضرر داره من حتی گفتن کرفس خطرناکه نخور ماهای اول ولی دو سه بار درست کردم خوردم سونو هم ک رفتم هم ان تی و هم انومالی همه چی نرمال بود حتی تن ماهی هم دوبار یا سه بار تا الان خوردم

من ده بار خوردم اشکال نداره

شدیدا دلم میخواد ولی میترسم
میزارم هفته ۲۰ ب بالا یه کوچولو بخورم

من یبار خوردم

من که یبار خوردم

عزیزم من تن ماهی دوس ندارم اما هفته ای یک بار ماهی قزل میخورم خیلی دوست دارم
به نظر من شما هم ماهی قزل بگیرین بخورین خیلی هم فایده داره

من که خیلی دلم خاست یه بار نصفشو خوردم

نه من چند بار خوردم

یبار چیزی نمیشه عزیزم بخور

جیوه داره عزیزم نخور

منم خیلی دوست دارم ولی میگن نخوری ضرر داره😐

نه بابا بخور هرچی دلت میخواد من که خیلی دوس دارم تن ماهی و تا الان ۳-۴ بار خوردم هیچی نشده

نه.

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها 😍😍🤲 مامان دوقلوها 😍😍🤲 ۱ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین مامان حسین هفته بیست‌وپنجم بارداری