سلام دوستان تن ماهی ضرر داره بخورم؟

۸ پاسخ

نه عزیزم دیر به دیر هیچ اشکالی نداره
فقط بجوشونش..

نخوری بهتره عزیزم

اینقد خوردم ک از گشنگی نمیرم😂😂

مرسی عزیزان

کمش نه

اگه هوس کردی بخور درحد هوس ولی در کل خوب نیست

سلام نه

ن ي بار خوردنش هيچي نميشه ٢٠ دقيقه خون بجوشون

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان و احسان مامان آیهان و احسان ۹ ماهگی
مامان لنا🤱🫃 مامان لنا🤱🫃 ۱۰ ماهگی
مامان الارا دلارا
🩷🩷 مامان الارا دلارا 🩷🩷 ۱۲ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۱ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۱۰ ماهگی