سلام من امشب تن ماهی خوردم ضرر داره

۱۱ پاسخ

من که از اول بارداری هر ماه یکی دوبار تن ماهی خوردم

نه منم چندروز پیش خوردم

من چندین بار خوردم تا حالا

منم چندین بار خوردم

جیوه داره‌ و ضرر

زیاد خوب نیس

ن عزیزم چ ضرری
ضرر واسه اونه ک خیلی بخوره ن یبار دوبار

من ک از اول بارداریم دو سه بار هوس کردم در حد هوس خوردم

نه منم خوردم

دیگ عزیزم خوردی رفت بهش فکر نکن

بخاطر جیوه ش نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لنا🤱🫃 مامان لنا🤱🫃 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۱۰ ماهگی