الان یه تن ماهی با نون خوردم خیلی ضرر داره؟؟

۷ پاسخ

نه بابا دکترم امروز می‌گفت همه ماهیا جیوه رو دارن تن ماهی بخور مشکلی نیست

نگران نباش ماهی جیوه دار سه وعده در هفته مجازه😊تو کتاب خوندم🌺

نه بابا نگران نباش

لامصب خيلي خوشمزس منم كلا كم ميخورم
نوش جونت ولي ديگه نخور

نه ولی سعی کن کم بخوری

دیگه خوردی نپرس😬😂

نه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۵ ماهگی
مامان آیهان و احسان مامان آیهان و احسان ۹ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۱۰ ماهگی