خانما یه تن ماهی برازنده خوردم ضرر داره

۷ پاسخ

تن ماهی به خاطر جیوه بالا نباید بخوری دکتر من گفته نخورم
شمام حالا خوردی رفته دیگه از این به بعد چند هفته باقی مونده رو نخور

منکه دیروز ناهار تن ماهی خوردم خیلی هم چسبید😁🤷🏻‍♀️

همه چی بخور من انقدر خوردم هیچ بلایی سرم نیومده

نه دوسه بار تو بارداری مشکلی نداره

دیگه خوردی ضرر هم داشته باشه کاری نمیشه کرد😂😂

از اول بارداری چندباار خوردم

دیگه خوردی رفته

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۹ ماهگی
مامان 💙امیرعلی💙 مامان 💙امیرعلی💙 ۱۳ ماهگی
مامان کوکی شکلاتی مامان کوکی شکلاتی ۱ ماهگی