تن ماهی به خاطر جیوه بالا نباید بخوری دکتر من گفته نخورم
شمام حالا خوردی رفته دیگه از این به بعد چند هفته باقی مونده رو نخور
منکه دیروز ناهار تن ماهی خوردم خیلی هم چسبید😁🤷🏻♀️
همه چی بخور من انقدر خوردم هیچ بلایی سرم نیومده
نه دوسه بار تو بارداری مشکلی نداره
دیگه خوردی ضرر هم داشته باشه کاری نمیشه کرد😂😂
از اول بارداری چندباار خوردم
دیگه خوردی رفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.