سلام تن ماهی بخورم اشکالی داره؟

۷ پاسخ

دکتر بهم گفت میخای بخوری بزار 20 دقیقه داخل اب جوش بزار بجوشه ولی اگه نخوری بهتره

هفته ای یه باراشکالی نداره

دوستان دکتر من برای ۲۴ هفته آزمایش قند بارداری نوشته ..به جز این نیاز به سونو هم هست؟؟

میگن جیوه داره بده

ولله من ده بار خوردم هیچ نشده

من یبار خوردم ایرادی نداره یبار

نخور جیوه داره من نخوردم تا حالا

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جیگر مامان جیگر ۷ ماهگی
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوروش مامان کوروش ۹ ماهگی
مامان نارنگی مامان نارنگی ۸ ماهگی
مامان شاه‌پسر مامان شاه‌پسر هفته سی‌وهشتم بارداری