سلام خانوما میگم تن ماهی خطرناکه بخورم ؟؟؟؟

۱۳ پاسخ

من تا الان سه تا قوطی خریدم هریدونشم سه نفری میخوردیم🤣

من خیلییییی خوردم از اول

من خوردم یبارجندروز پیش

بله دکتر من گف جیوه داره و اصلا برا بارداری خوب نیس حتی ماهی بدون جیوه بخور مثل ماهی جنوب ، ولی اگ هوس کردی کمی خوردنش مشکلی نداره

منم دیشب همین سوالا کردم.
خوردممم.

تن ماهی که ممنوع توی بارداری عزیزم نخوری بهتره

بله

نباید غذای کنسروی بخوری

کم بخور عزیزم
حتما بجوش بخور

بهتره كه نخوري

جیوه داره ماهی یکبار خطر نداره

نه. من خوردم دو سه باری. البته زیاد روی نکن. جیوه داره. واسه ماهای اول میگن بهتر نخورید.

من چندباری خوردم دکترم گفت فقط خوب بجوشون

سوال های مرتبط

مامان نارنگی مامان نارنگی ۸ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان Ariyan🐣👼🏻🧸 مامان Ariyan🐣👼🏻🧸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نویان مامان نویان ۱ ماهگی