من تا الان سه تا قوطی خریدم هریدونشم سه نفری میخوردیم🤣
من خیلییییی خوردم از اول
من خوردم یبارجندروز پیش
بله دکتر من گف جیوه داره و اصلا برا بارداری خوب نیس حتی ماهی بدون جیوه بخور مثل ماهی جنوب ، ولی اگ هوس کردی کمی خوردنش مشکلی نداره
منم دیشب همین سوالا کردم.
خوردممم.
تن ماهی که ممنوع توی بارداری عزیزم نخوری بهتره
بله
نباید غذای کنسروی بخوری
کم بخور عزیزم
حتما بجوش بخور
بهتره كه نخوري
جیوه داره ماهی یکبار خطر نداره
نه. من خوردم دو سه باری. البته زیاد روی نکن. جیوه داره. واسه ماهای اول میگن بهتر نخورید.
من چندباری خوردم دکترم گفت فقط خوب بجوشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.