درکل بارداری نهایت ۲-۳بار مجازید
نخور جیوه داره
من از دکترم پرسیدم گفت کنسروی نخور
بستگی به بدنت داره من خوردم دردمعده منوکشت
جیوه داره
توی کل بارداری ۲ بار نهایت اونم کم اشکال نداره
در حد هوس اوکیه ولی زیاد نخور جیوه داره
من دو سه باری خوردم. ولی فکر کنم غذاهای کنسروی خوب نیستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.