خانوما تن ماهی اشکال نداره بخورم؟

۷ پاسخ

درکل بارداری نهایت ۲-۳بار مجازید

نخور جیوه داره

من از دکترم پرسیدم گفت کنسروی نخور

بستگی به بدنت داره من خوردم دردمعده منوکشت

جیوه داره
توی کل بارداری ۲ بار نهایت اونم کم اشکال نداره

در حد هوس اوکیه ولی زیاد نخور جیوه داره

من دو سه باری خوردم. ولی فکر کنم غذاهای کنسروی خوب نیستن

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عباس جون❤️ مامان عباس جون❤️ ۱ ماهگی
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نارنگی مامان نارنگی ۸ ماهگی