مامان ها تن ماهی خوردم اشکال نداره؟

۸ پاسخ

خوردی دیگه چرا میپرسی؟؟ کلا خوراکی های کنسروی به خاطر بسته بندی که داره یه سری ریسک داره که ممکنه ضرر مسمومیت بده یا برای جنین بد باشه

نه عزیزم هرچیزی در حد اعتدالش اوکیه

نه بابا . ولی خیلی زیاد نخور

من اصلا نخوردم تافهمیدم باردارم میگن جیوه داره کنسرویا خوب نیستن

چرا بعد اینکه خوردی میای میپرسی😂😐

نه عزیزم حتا مفیده

نه اشکالی ندارد فقط زیاد نخور همین

نه گلم

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان Mahyar💙 مامان Mahyar💙 ۱ ماهگی
مامان ِفاطمهِ🫀 مامان ِفاطمهِ🫀 ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وششم بارداری