دوستان خوردن تن ماهی مشکلی نداره؟؟؟

۱۴ پاسخ

نه اشکالی نداره من میخوردم اوایل زیاد

باید ۴۵ دقیقه جوشیده شه
من یکبار خوردم

من خوردم چند بار

بمن گفتن نخور دکترم همینو گفت نخوردم

جزو ماهي هايي غير مجاز تو بارداريه

من چند بار خوردم

نعههههه جیوه داره 😡😡😡😡

ن ولی نخوری بهتره

من تو این هفته دوبار خوردم البته ببه صورت پلویی

نه بابا بخور

جیوه داره نخوری بهتره، الان ک میگن کلا هیچکس نباید بخوره ضررش خیلی زیاده .

از اول بارداریم دکتر گفت نخور منم نخوردم

جیوه داره ضرر داره

تا الان خیلی خوردم بخور راحت باش

سوال های مرتبط

مامان Mahyar💙 مامان Mahyar💙 ۱ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نهال مامان نهال ۹ ماهگی
مامان 💙rayan💙 مامان 💙rayan💙 روزهای ابتدایی تولد