خوردن تن ماهی عیب نداره؟

۱۰ پاسخ

ماهیش و نگاه کن بدون جیوه باشه
ولی کلا درحد کم هیچی نمیشه من تا الان کلا دوبار خوردم بدبختی خیلی دوس دلرم

عزیزم تن ماهی جیوه داره در حد هوس بخور ولی ماهی سالمون قزل الا اینا خوبه

والا من هفته ای یکبار میخورم طوریم نشده

من نخوردم تا الان

نخور جیوه داره

خوب نیس

من دکترم گفت ماهی یکبار مجازه .منم در طول ۹ماه ۴،۵ بار خوردم چند وقت یکبار که هوس کردم.چون عمه ام سربارداریش خورده بود مشکلی نبود

در حد کم بخور من دوبار خوردم

نخوری بهتره من خوردم بستری شدم

داره جیوه داره

سوال های مرتبط

مامان ِفاطمهِ🫀 مامان ِفاطمهِ🫀 ۶ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نهال مامان نهال ۹ ماهگی
مامان 💙rayan💙 مامان 💙rayan💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری