خوردن تن ماهی توهفته ی من ضررداره

۱۰ پاسخ

کلا تو همه هفته ها ضرر داره
جیوه خیلی زیادی داره

من که تازه خوردم قبلا هم چندباری خوردمه

نه اصلا خوب نیست.گوگل بزنی بهت میگه.

کلا توی بارداری ممنوعه

نه من چند بار خوردم

منکه میخورم عزیزم اما مثل اینکه کنسروی نباید زیاد خورد

من یه بار خوردم حالم خیلی بد شد
اگه زیاد هوس نکردی نخور

نمیدونم اما من انقد دلم میخاد ک نگم

اتفاقامن دلم میخواد نمیدونم میشه بخورم یا نه🤔🥺

فک نکنم منک میخورم

سوال های مرتبط

مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۱ ماهگی
مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی
مامان آیکان🩵👼 مامان آیکان🩵👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان آیهان🧸 مامان آیهان🧸 ۲ ماهگی
مامان Mahyar💙 مامان Mahyar💙 ۱ ماهگی
مامان دلانا💝😍 مامان دلانا💝😍 ۴ ماهگی
مامان آریانا💖💗 مامان آریانا💖💗 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مسیحا مامان مسیحا ۱۰ ماهگی