کلا تو همه هفته ها ضرر داره
جیوه خیلی زیادی داره
من که تازه خوردم قبلا هم چندباری خوردمه
نه اصلا خوب نیست.گوگل بزنی بهت میگه.
کلا توی بارداری ممنوعه
نه من چند بار خوردم
منکه میخورم عزیزم اما مثل اینکه کنسروی نباید زیاد خورد
من یه بار خوردم حالم خیلی بد شد
اگه زیاد هوس نکردی نخور
نمیدونم اما من انقد دلم میخاد ک نگم
اتفاقامن دلم میخواد نمیدونم میشه بخورم یا نه🤔🥺
فک نکنم منک میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.