کاشت ناخن توهفته من ضررداره؟

۵ پاسخ

ازدکترم پرسیدم گفت نمیگم نزن ولی نزنی بهتره اتفاقا ناخنکارم هم بارداره ریموکرده خودش

گاز داره خوب‌نیست

ریسک نکن بابا

با ژل ن

از دکترت بپرس نظرات متفاوته
من از اول داشتم دکترم اجازه داد

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۳ ماهگی
مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان 💙rayan💙 مامان 💙rayan💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان yara🦢 مامان yara🦢 ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا😍 مامان معجزه خدا😍 ۱۰ ماهگی
مامان jojo🐣 مامان jojo🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز مامان دنیز ۱ ماهگی