مژه یا ناخن توبارداری ضررداره یانه

۶ پاسخ

درخواست بده

عزیزم من خودم ناخنکارم و باردارم
قطعا اگر مضر باشه خودم برای خودم انجام نمیدم دختر قر و فری هم نیستم
اشعه یووی ضرری نداره فرکانس تلفن و موبایلی که هر روز تو دست هست آسیبش از یووی خیلی بیشتره
دکتر متخصص خودمم گفت فقط از مواد کاشت استفاده نشه اونم بعلت عفونت های قارچی چون تو بارداری بدن بشدت حساس میشه و‌ممکنه هر چیزی تجربه کنید بهتره که از پرایمر لیکویید پودر استفاده نشه
اما ژلیش و لمینت مشکلی نداره چون از پرایمر و موادی که نفوذ کنه توی پوست استفاده نمیشه

اره من از فوق تخصص پریناتولوژی پرسیدم گفته بله نباید گذاشت من ناخن رو پرسیدم

بهتره ک انجام نشه عزیزم

ناخن آره موادش شیمیاییه
ولی مژه رونمیدونم مژه هم میگن چسبش کمی ولی ن درحدناخن

اشعه یووی خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🎀 مامان ماهلین🎀 ۴ ماهگی
مامان سام💙 مامان سام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گیسو و گرشا مامان گیسو و گرشا ۷ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان موطلایی 👶🌹♥️ مامان موطلایی 👶🌹♥️ ۶ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان خادم امام حسین مامان خادم امام حسین ۱ ماهگی
مامان قندنباتم مامان قندنباتم ۶ ماهگی
مامان yara🦢 مامان yara🦢 ۵ ماهگی