خوردن این ترشی توبارداری ضررداره؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

ترشی چیه

من ک خیلی خوردم
دوسش دارم بشدت

من ی ترشی توده دقه میخورم اشتهام بازمیشه😂

در حد رفع هوس چند تا دونه بخور هر چیزی اگر زیاد بخوری دیگه آسیب میزنه

نه بخور ضرر نداره من از اول بارداریم دارم میخورم خیلیم خوشمزست

وای عکس بچتا گداشته ای ماشالله چقد نازه
دومی چیه؟

اولین باره همچین ترشی رو میبینم

میگن خوب نیست گلم

منم میخورم فکرنکنم ضرر داشته باشه😃

نه خوبه پوست بچه رو روشن میکنه زیتون

😂😐سه پستون چیه اولین باره دیدم

نه بابا خیلی خوبع ب نظرم..

دلم خواست کجاداره

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان خادم امام حسین مامان خادم امام حسین ۱ ماهگی
مامان ماهلین🎀 مامان ماهلین🎀 ۴ ماهگی
مامان سام💙 مامان سام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گیسو و گرشا مامان گیسو و گرشا ۷ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا😍 مامان معجزه خدا😍 ۱۰ ماهگی