خانما انار توبارداری خوردنش ضررداره؟

۲۱ پاسخ

یدونه انار ضرر نداره مفیدم هست
آب انار ضرر دارخ

عزیزم میوه تنقلات اینا که بد نیستن ضررشون چیه میوه ک خوبه رو زیباییم انار تاثیرداره

چرا باید ضرر داشته باشه

واییی من همش میخام انار بخورمممم😋یک ساعت پیش خوردم باز الان دوباره دلم خاص😋😂

نه من که همش میخورم

ن نداره

انار خیلی خیلی خوبه
فقط یبوست میاره من ک فقط اب انار میگیرم میخورم تا یبوست کمتری بده

وای من میمیرم برا انار هر روز یه روز درمیون میخورم هیچی ضرر نداره اگه به اندازه مصرف بشه و زیاده روی نکنی

انار یا آب انار به خون‌رسانی بهتر به جنین کمک می‌کنه

ن خیلی ام خوووووبه تا چهل روز هر روز بخوری خوشگلم می‌کنه نی نی رو

نه عزیزم اگه یبوست نمیگیری خیلی هم مفیده

خیلیم خوبه میگن بچه قشنگ میشه

عاااالیه

نه مفیده خونسازه ویتامینم داره

خوبه ولی به حدش چون یوبوست میاره

بچه رو خیلی قشنگ و خوش صدا می‌کنه
ولی متاسفانه شکم رو می‌بنده یبوست میاره

نه اصلا

میگن بچه رو سفید میکنه

نه خیلیم خوبه

ن من زیاد میخورم

نه خیلیم مفیده

سوال های مرتبط

مامان نینک مامان نینک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین🎀 مامان ماهلین🎀 ۴ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🎀 مامان ماهلین🎀 ۴ ماهگی
مامان پسریاقندعسلیا مامان پسریاقندعسلیا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سام💙 مامان سام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گیسو و گرشا مامان گیسو و گرشا ۷ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی