۶ پاسخ

اخه بجز گوشی چیکار کنیم ماهایی ک باید استراحت کنیم یا تی وی یا گوشی 🥺😅

منکه ۲۴ساعته توگوشیم

من صب تا شب تو گوشیم😐🤦‍♀️کاری جز گوشی ندارم

من از اول بارداری تو گوشیم مامانمم میگه ضرر داره 😕خب بیکارم گوشی نگاه میکنم چیکار کنم

نه بابا دیگه الان همه گوشی و مودم تو خونشونه

فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان نینک مامان نینک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق

فندوق مامان فندوق فندوق هفته شانزدهم بارداری
مامان ماهلین🎀 مامان ماهلین🎀 ۴ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🎀 مامان ماهلین🎀 ۴ ماهگی
مامان پسریاقندعسلیا مامان پسریاقندعسلیا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رادوین وآبتین❤ مامان رادوین وآبتین❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گیسو و گرشا مامان گیسو و گرشا ۷ ماهگی