سلام خانما گوشی زیاد استفاده کردن برا بچه ضررداره؟

۴ پاسخ

دیگه همه کارامون شده گوشی
نمیشه کنار گذاشت

من معتاد گهواره شدم انقد کامنت میزارم برای همه شوهرم میگه یه کم دیگه دستت پر شد برات یه مطب میزنم 😂

والا تنها تفريحمون گوشيه همه معتادش شدن

بله ضرر داره موقع خواب از خودت دور نگه دار و سعی کن نتت خاموش باشه در روز فقط هروقت میخوای استفاده کنی روشن بذار

سوال های مرتبط

مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهان و یزدان مامان شاهان و یزدان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عشق مادر🥹👶♥️ مامان عشق مادر🥹👶♥️ هفته سی‌ودوم بارداری