خانما تو هفته های من زیاد گوشی نگا کردن ضرره ?

۶ پاسخ

ولی از نظر امواج ضرری برا جنین نداره
میگن توی جیب شلوار نذار
روی شکم نذار
شبا موقع خواب زیر بالشت نذار

من دارم کور میشم دیگه ، هیچ کاری هم نمیشه کرد ادم حوصله ش سر میره

ضرر که بخوای نخوای داره ولی من بهش ویار پیدا کردم در شبانه روز بزور دستم میگیرم حالم ازش بهم میخوره😅🤣

🤣😐واکنش منو گوشیم بخدا من ۲۴ گوشی دستمه حس میکنم دارم کور میشم

والا میگن ضرره ولی من که از صبح که بیدار میشم تا ۲،۳شب دستمه اخه چیکار کنم نع تفریحی دارم نه جایی سرم فقط تو گوشیه

کلا ضرر داره میگن

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق

فندوق مامان فندوق فندوق هفته شانزدهم بارداری
مامان یسری مامان یسری هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری