توبارداری نسکافه ضررداره

۶ پاسخ

دکتر بهم گفت روزی ۱دونه مشکلی نداره

هفته ای یکبار اشکال نداره عشقم چون کافئین داره

کافئین ضرر داره ولی کمش اشکال نداره سعی کن کم مصرف کنی

هر چند وقت یکبار بخور

کم اشکال نداره گلی

میگن مصرف کافئین محدود شه
مثلا روزی یکی اشکال نداره زیاد نخوری

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🎀 مامان ماهلین🎀 ۴ ماهگی
مامان پسریاقندعسلیا مامان پسریاقندعسلیا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی
مامان ماه خانم مامان ماه خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان نینک مامان نینک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری