خانما جعفری توبارداری ضررداره؟

۸ پاسخ

اره قاعده اوره دکتر به من گفت نخور

سلام بله خوب نیست بهتره مصرف نشه.

من شویدروشنیدم فقط🤔

سعی کن نخوری یاکم بخوری چون مطلب خوندم ک باعث سقط میشه، خودم ب جعفری خیلی علاقه دارم فقط گهگاهی ک داخل سبزی خوردنه میخورم.شاید هفته ای یکبار

نه.سبزیجات خوبه

نه. مشکلی نیست. آهن داره. خوبه هم. ولی هرچیزی زیادیش خوب نیست

زیاد خوب نیست

ن منک میخورم

سوال های مرتبط

مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی
مامان مامان مامان مامان ۳ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان رادوین وآبتین❤ مامان رادوین وآبتین❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری