خانمازردچوبه توبارداری ضررداره توغذاباشه؟

۱۰ پاسخ

من کمتر میریزم عزیزم

آخر ماهت باشه کم استفاده کن

نه عزیزم

نه اصلا

نه بعید میدونم

من کلا ادویه‌ها رو کمتر میریزم از وقتی باردار شدم
هم به دلیل اینکه خیلیاشون طبع گرم داره و مصرف زیادش خطرناکه و از طرفی هم باعث تیره شدن پوست نوزاد میشه خیلییی کم میریزم تو غذاهام

نهههه

نه عزیزم

من استفاده میکنم گلم

عجب😂😂😂

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی
مامان مامان مامان مامان ۳ سالگی
مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هجدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی
مامان نور مامان نور هفته سی‌وسوم بارداری