۸ پاسخ

ن گلم من دوتا تیروییدم رو کامل دراوردم قرص میخورم مشکلی نیست

نگران نباش منم لووتیروکسین ۵۰میخورم هیچی نمیشه فقط کنترل میکنن تو بارداری

اره حتماااااا حتما قرص بخور یک ساعت بعدشم چیزی نخور. منم تو بارداری اولم گرفتم لعنتی رو

هرروز قرص تو بخور اتفاقی نمیوفته

منم دارم اصلا داروهم ندادن
استرس سمه برات قرصی که داده رو بخور فقط همین اصلا احساس کن قرص ویتامینه

منم اولاش رو 4/7 بود لووتیروکسین خوردم هفته پیش آز دادم شده 1/95

قرص بخور هیچی نمیشه منم تو بارداری اول تیروئید‌ گرفتم..تو بارداری دوم با اینکه خوب شده بودم دکتر گفت ادامه بده قرصتو بعد زایمان قطع کن

نه بابا
فقط باید قرص تو بخوری
منم سر دوتا بارداری هام داشتم
خیلیا این حرف رو زدن
ولی غلط

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیکان  و نورا مامان نیکان و نورا ۴ ماهگی
مامان رونیکا مامان رونیکا ۵ ماهگی