میگو توبارداری ضررداره؟

۸ پاسخ

نه بنظرم مقویه ولی زیاد که نمیخای بخوری و اون یک بار هیچی نمیشه
هفته ای بخوری بنظرم مشکلی نیس

نه عزیزم خیلی مفیده

نه خوبم هست
من که عاشقشم و میخورم

ن منم گاهی میخورم مشکلی نداره

منک خوردم چیزی نشده

عالیه ولی هفته ای یک بار

من همین الان خوردم و نشنیدم ضرر داشته‌باشه

نه خیلی هم مفیده من که میخورم فقط شنیدم ماهی که جیوه داره خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان maniyaaa مامان maniyaaa ۲ ماهگی
مامان ماهلین🎀 مامان ماهلین🎀 ۴ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🎀 مامان ماهلین🎀 ۴ ماهگی
مامان رادوین وآبتین❤ مامان رادوین وآبتین❤ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نینک مامان نینک هفته بیست‌وهفتم بارداری