خانما کاشت ناخن توبارداری ضررداره؟

۲۷ پاسخ

عزیزم حتی لاک هم ضرر داره چه برسه کاشت
به خاطر وجود ماده ای به اسم فتالات توی انواع لاک و لوازم آرایشی و لوسیون ها و تافت و ادکلن و این چیزا بعدها ممکنه مشکلاتی مثل ناباروری برای بچه ایجاد بشه یا اگه پسر باشه مشکلاتی مثل کوتاهی آلت یا عدم توانایی در نعوظ و یا ضعف اسپرم ایجاد میشه

اره نباید باشه

اره شاید اون بچه بهش حساسیت داشته باشه دکتر من گف اصلا نزن

من برا عید شاید بزنم ولی خیلیا میگن ضرر داره🫤

من میزنم برای عید

من فقط لاک میزنم ریمو کردم ضرر داره

خوردن شکلات داغ در بارداری ضرره؟

بله ضرر داره

من دارم چیزی نشده

شدیدا مضر

من دکترم گفت میتونی بزاری گذاشتم

منکه کاشتم سر دخترمم کاشت میکردم

آره نباید انجام بدی

عزیزم از اولین باری که کاشت اومد تو ایران من انجام دادم تا حالام برنداشتم همیشه ترمیمش کردم! اما الان بخاطر بچم ریموش کردم چون این روش ها در علم پزشکی نوین شناخته میشن و هنوز اثراتش و خطراتش مشخص نیست ،بنابراین من ریسک نمیکنم روی سلامتی بچم.

بعضی دکترا یه بار رو اجازه مسدن بلید لز دکترت بپرسی

نزن بهتره

بله عزیزم

اره لاکم‌نمیشه بزنی چه برسه‌کاشت

من ک‌الان دوماهه حتی ی کرم مرطوب کننده هم‌نزدم

اره ضرر داره دکتر بمن گفت به هیچ عنوان انجام نده

بعله

اره ضرر داره

در کل که ضرر داره

من خودم ریمو کردم چون میگفتن ضرر داره البته واسه من ژلپولیش بود،ولی میبینم بعضیارو که کاشت دستو پا دارن و باردارن🫠ادم دلش میخواد تو تابستون🥺

من کردم چیزی نشد البته زیر نظر پزشکم

منم دکتر به من گفت انجام نده بعد از زایمان دیگه آدم تحمل میکنه تا به سلامتی بچه آسیب نرسه

منم دوست دارم برم اما شوهرم مخالفه😑

سوال های مرتبط

مامان تبسم مامان تبسم هفته سی‌ام بارداری
مامان نینک مامان نینک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین🎀 مامان ماهلین🎀 ۴ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🎀 مامان ماهلین🎀 ۴ ماهگی
مامان پسریاقندعسلیا مامان پسریاقندعسلیا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رادوین وآبتین❤ مامان رادوین وآبتین❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌ونهم بارداری