سلام خانوما کره محلی توهفته من ضررداره؟

۵ پاسخ

منم چند روزه کره محلی‌و عسل میخورم ضرر نداره پس

من میخورم

ما همه غذاهامون با کره محلیه

من ک همش میخورم

نه عزیزم خیلیم خوبه بخور بدیش چیه

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۳ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان آیکان🩵👼 مامان آیکان🩵👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علی آقا👶❤️ مامان علی آقا👶❤️ ۱ ماهگی