کره محلی مشکلی نداره بخورم ؟
#بارداری
#فرزندپروری
#سیسمونی

۱۰ پاسخ

من که از اول بارداری میخورم خوب وزن میده به بچه

لبنیات باید پاستوریزه باشه

من که خوردم

نه بخور نوش جونت فقط از جای مطمعن بگیر

من همیشه میخورم بهتر از این پاستوریزه هاست

فقط پاستوریزه

نه بابا بخور

چرا نخوری
بخور

من هم بارداری قبلیم خوردم هم این یکی

نخوری بهتره
توی بارداری پاستوریزه شرکتی بخور

سوال های مرتبط

مامان ارغوان ❤️🌸 مامان ارغوان ❤️🌸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه 
مامان جوجه مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری