خانما من شیر محلی خریدم بخورم مشکلی نداره؟

۷ پاسخ

من تا چند روز پیش می‌خوردم و طرفدارش بودم ولی چند روزه که میگن تب برفکی اوج گرفته دیگه نخوردم . مخصوصا واسه زن باردار خطرناکه

نه اتفاقا خیلی هم خوبه من که میخورم

من هر روز میخورم چه مشکلی

خوب بجوشون من هر روز شیر محلی میخورم
از جای مطمئن گرفته باشی هیچ مشکلی نداره هنوز از بسته بندیا سالم تر هم هست

خوب بجوشون و بخور

نه منم میخورم

ن چ مشگلی

سوال های مرتبط

مامان مهرسام‌مهرسانا مامان مهرسام‌مهرسانا ۲ ماهگی