من تا چند روز پیش میخوردم و طرفدارش بودم ولی چند روزه که میگن تب برفکی اوج گرفته دیگه نخوردم . مخصوصا واسه زن باردار خطرناکه
نه اتفاقا خیلی هم خوبه من که میخورم
من هر روز میخورم چه مشکلی
خوب بجوشون من هر روز شیر محلی میخورم
از جای مطمئن گرفته باشی هیچ مشکلی نداره هنوز از بسته بندیا سالم تر هم هست
خوب بجوشون و بخور
نه منم میخورم
ن چ مشگلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.