خانما جگر خوردین تو هفته من مشکلی نداره بخورم؟

۷ پاسخ

نه عزیزم بخور
من از همون اول ماهی یکی دو بار میخورم
کمش هیچی نمیشه

بخور بابا فقط همون روز مولتی ویتامین نخور چون توش ویتامین آ داره جیگرم داره زیاد می‌شه هرچند با چندبار چیزی نمیشه

بخور نوش جونت با یه بار اتفاقی نمیفته

من که نمیخورم جلوی هوسمو میگیرم واسه بچم مشکلی پیش نیاد
جگر مطلقا ممنوعه تو بارداری

منم خوردم بخور گلم عیب نداره

من ک نخوردم عزیزم ترسیدم

کم بخور واسه رفع هوس

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد