من که مرطب میخورم
من توی هشت هفته خوردمچشمت روز بد نبینه دلو رودم بالا اومد تا الان ازش بدم میاد
سلام عزیزم
کانال لباس نوزادی دارم روبیکا خوشحال میشم عضو بشین
nini_heed1
من از اول زیاد میخوردم
ترجیحا نخور، منم خیلی هوسشو دارم ولی ترس خوردنش بیشتره برام. اگرم نمیتونی خودتو نگه داری یه تیکه از گوشتش رو بخور فقط
نه عزیزم چ مشکلی بخور برا خودت نارنج هم باهاش بخور😍😂
نه عزیزم هیچ مشکلی ندارخ منم خوردم بازم بعد رمضون میخوام بخورم
من خوردم
اندازه یه چهارتا لقمه کوچیکاشکال ندارع من خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.