بچها شما تو هفته من کله پاچه خوردین؟مشکلی نداره؟

۹ پاسخ

من که مرطب میخورم

من توی هشت هفته خوردم‌چشمت روز بد نبینه دلو رودم بالا اومد تا الان ازش بدم میاد

سلام عزیزم
کانال لباس نوزادی دارم روبیکا خوشحال میشم عضو بشین
nini_heed1

من از اول زیاد میخوردم

ترجیحا نخور، منم خیلی هوسشو دارم ولی ترس خوردنش بیشتره برام. اگرم نمیتونی خودتو نگه داری یه تیکه از گوشتش رو بخور فقط

نه عزیزم چ مشکلی بخور برا خودت نارنج هم باهاش بخور😍😂

نه عزیزم هیچ مشکلی ندارخ منم خوردم بازم بعد رمضون میخوام بخورم

من خوردم

اندازه یه چهارتا لقمه کوچیک‌اشکال ندارع من خوردم

سوال های مرتبط

مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی