۹ پاسخ

والا من زیاد خوردم

سعی کن بیشتر گوشت هاشو بخوری (فقط مغز نخور )بقیش مشکلی نیست
سیرابی هم چون دیر هضمه سعی کن زیاد نخوری چون تو بارداری فعالیت گوارش کند تر میشه
نوش جان

وای منم حوس کردم

ست ۳تیکه خرگوش ۹۰۰
خرگوش مخمل ۲۵سانتی ۷۰۰
باهم میشن ۱۶۰۰
پک ویژه 🎁۱۳۵۰ توم ان فقط✨️
تا آخر امشب 🎀

چربی نداری ن بخور عالیه

بخور بابا مگه قراره هر روز بخوری
خصوصا ماه آخر من شنیدم واسه وزن گیری جنین عالیه فقط میگن سه ماه اول خورده نشه بهتره

من هفتم پایینتر از هفته شما بود خوردم یه بارم وقتی۲۴ هفته بودم خوردم برا من که مشکلی نداشت

خیلی هم مفیده

ن بخور

سوال های مرتبط

مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۳ ماهگی
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی