کله پاچه یا پاچه گاو ضرری نداره ک؟

۷ پاسخ

اگه میخوای بخوری لیمو تازه یا ابلیمو بزن من یبار از بارداری خوردم

نه جانم خیلی هم مفیده

میگن ب شرطی ک تمیز باشه و خوب پخته شه عیبی نداره

نه خیلیم خوبه من اوایل بارداریم دکتر گفت حداقل دو سه بار بخوری هم حالت تهوعت میره هم ویتامین هات برطرف میشه‌

کله پاچه دوسه بار خوردم خداروشکر چیزی نشده

خیلی سنگینه بعدش ممکنه احساس حالت تهوع کنی
اگه مشکلی نداری بخور ولی کم

یک بار خوردم ضرر ندیدم خوشگلم

سوال های مرتبط

مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو ۹ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۰ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری