سلام خانوما کله پاچه برام ضرر نداره؟

۸ پاسخ

فکرکنم مشکلی نداره فقط چشم و مغز نخور

چشم و مغز نخور
اگ فشار داری خیلی کم بخور در حد هوس

فکر کنم جز ممنوعه هاست

میگن بچه لب شکری میشه

خیلی چربه کم بخور
من که حالم بهم میخوره ازش

فکر نکنم اشکال داشته باشه اما هرچیزی اندازش خوبه

مشکلی نداره ولی چون چربیش بالاست بهتره کم بخورین و زیاده روی نکنید

من ازاولش زیادخوردم عاشقشم

سوال های مرتبط

مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دیار مامان دیار روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی 😍🫀💙 مامان نی نی 😍🫀💙 ۵ ماهگی
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌ام بارداری