خانوما کله پاچه ضرر داره بخورم یا نه؟

۶ پاسخ

منم چند بار خوردم فقط نباید مغزش خورده بشه

منم ۲بار خوردم
ولی سیرابی خیلی واسمون خوبه

ن بخور من چندبار خوردم عاشقشم

نه ضرر ندارد ولی نباید زیاده روی هم کرد چون چربیش بالاست

ن خوبه مفیده بخور

نه ضرر نداره من خوردم چندباری

سوال های مرتبط

مامان 🩷ماهلین🩷 مامان 🩷ماهلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان ماه من مامان ماه من هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان تودلی هام🫀 مامان مامان تودلی هام🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مشخص نیست مامان مشخص نیست ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان جوجه رنگی🩵🐣 مامان جوجه رنگی🩵🐣 هفته سی‌وششم بارداری