در حد کم بخور دیگه گوشت هاشو بخور چربی نخور زبون خودش ویتامین آ داره همون یه تیکه کفایت میکنه هم ویتامین داره هم چربی زیاد که جفتش برای بچه خوب نیست
ن بخور ولی کم بخور چون چربیش زیاده
ن بابا من خوردم فقط خیلی زیاد نخور😁
من از دکترم پرسیدم گفت اصلا توصیه نمیکنم بخوری منم نخوردم
بخور.
اره ضرر داره واقعا اگه تنها بخوری 😄🤭
ن بابا بخور نوش جون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.