سلام عشقا کله پاچه تو ۲۲ هفته ضرر داره بخورم؟

۷ پاسخ

در حد کم بخور دیگه گوشت هاشو بخور چربی نخور زبون خودش ویتامین آ داره همون یه تیکه کفایت می‌کنه هم ویتامین داره هم چربی زیاد که جفتش برای بچه خوب نیست

ن بخور ولی کم بخور چون چربیش زیاده

ن بابا من خوردم فقط خیلی زیاد نخور😁

من از دکترم پرسیدم گفت اصلا توصیه نمیکنم بخوری منم نخوردم

بخور.

اره ضرر داره واقعا اگه تنها بخوری 😄🤭

ن بابا بخور نوش جون

سوال های مرتبط

مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا کارن 🩵🩵 مامان آقا کارن 🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ❤️🫀 مامان ❤️🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی 😍🫀💙 مامان نی نی 😍🫀💙 ۵ ماهگی