سلام
خوردن کله پاچه تو هفته من ضرر داره؟

۷ پاسخ

نه بخور ولی به اندازه
سیرابیش بخور

ن بخور مفیده فقط نوشته درحد تعادل ،چون کلسترول داره ،چشم مغزشم نخور
ولی برا وزن دهی خوبه ،از نظر سردی گرمیم ت هفته شما طوری نی تو ماه نه میگن گرمی نخور

من هوس کرده بودم تو ۱۲-۱۳ هفتگی . یه دل سیر خوردم خیلیییی هم چسبید و چقدر تو کمتر شدن تهوعم کمک کننده بود. بخور نوش جان

نه نوش

من خواستم بخورم یه بار زدم گوگل خوب نبود ولی یه پیاله بخور هوست بره

میگن طبعش گرمه نباید بخوری

من امروز ناهار خوردم

سوال های مرتبط

مامان ❤️🫀 مامان ❤️🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا کارن 🩵🩵 مامان آقا کارن 🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیلی مامان لیلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماه من مامان ماه من هفته بیست‌وچهارم بارداری