کله پاچه ویتامین آ زیادی داره و چربی بالاس زیاد نخور
من خوردم ضرری نداره اگ تو دلت شکی نداری بخور
من ميخورم عزيزم توجه نكردم
اگه آ اس آ مصرف میکنی نخور
زیاده روی نکن گلم در حد هوس با لیمو ترش صبح بخور که در طول روز فعالیت داشته باشی ،خالم ماه آخر بارداری ش خورد پروتیین ش زد بالا دکتر ختم باردار ی داد بچه رو زود تر دنیا آورد .
منم از ترس کلا تو بارداری نخوردم با اینکه دوست دارم
نشنیدم بگن ضرر داره ولی من دو ماه پیش خوردم تا خود صبح از درد و ضعف کمر خوابم نبرد. الان انقدر دلم میخواد ولی تصور اون درده نمیذاره برم سمتش
عزیزم اگه دوست داری عضو یه گروه کوچیک خودمونی باشی به این آیدی تو بله پیام بده که عضو بشی
@shabnam405
این آیدی رو تو شخصی خودت تو بله بزن و سند کن تا به صورت لینک در بیاد و بهم پیام بده❤️
خیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.