۶ پاسخ

راسته میگن سیرابی نی نی را خوشگل میکنه؟

سیرابی خوبه.کله پاچه به مقدار خیلی کم چون ویتامین آ زیاد داره خطریه

من عاشقشم
هفته پیش هم کلپاچه داشتیم

سیرابی که عالیه
کله پاچه ضرر خاصی نداره ولی خب خیلی چرب و سنگینه ممکنه اذیت کنه شاید خیلی خوب نباشه

سیرابی که نه مشکلی نداره ولی کله پاچه بخاطر ویتامین آ بالایی داره زیاد نخور سعی کن کم بخوری
من تا الان سه چهارباری خردم

کله پاچه به اندازه خوبه،سیرابی فوق العاده عالیه

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان لیلی مامان لیلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی 😍🫀💙 مامان نی نی 😍🫀💙 ۵ ماهگی
مامان دیار مامان دیار روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان علی مامان علی ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌ام بارداری