کله پاچه برای دیابت بارداری بده ضرر داره ☹️

۶ پاسخ

اگه دارو میخوری بخور بابا

میگن سیرابی برا قند خوبه

من که خوردم
دیابت بارداری هم دارم
البته من قرص قند هم میخورم

خیلی هوس کردم تنبلی میکنم درست کنم

غذای پر چرب قند رو هم بالا میبره عزیزم نخور زیاد

نه.واسه کسی فشار داره ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان نی نی 😍🫀💙 مامان نی نی 😍🫀💙 ۵ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌ام بارداری
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادين مامان رادين ۱۰ ماهگی
مامان آقا کارن 🩵🩵 مامان آقا کارن 🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری