مامانا از اب کله پاچه بخورم ضرر داره

۸ پاسخ

مگه ویتامین آ نداره چجوری میخورین منکه تا حالا نخوردم

نه خوبه فقط زیاد نخور فشارو زود میبره بالا

بخور فقط مغز و چشمش ممنوعه

کم بخورین. معده تون اذیت نکنه.

من خودشم میخورم

ن خیلیم خوبه

نه بخور ولی کم بخور

نه مفیده بخور

سوال های مرتبط

مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماه من مامان ماه من هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان ❤️🫀 مامان ❤️🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیلی مامان لیلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۱ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی