خانما خوردن کله پاچه ضرر نداره؟

۱۰ پاسخ

فکر کنم فشار و بالا میبرع

خوبه خوردنش در حد هوس خیلی ام مفیده

نه فقط توصیه میشه حتما صبح یا ظهر بخوری خیلی هم نخوری همیشه هم نخور چون خیلی سنگینه

ای من دلم خواست

من ۴.۵ بار خوردم

یکی دو بار در طول بارداری مشکلی نداره

بخاطر کلسترول بالاش ضرر داره در حد هوس بخور

من از ماه دوم خوردم البته بیشتر گوشت و یکم اب مشکلی نداشت اتفاقا خیلیم هم جون گرفتم هم درد معده و ویارم کم شد

زیادی چربه ، من که نخوردم

سوال منم هست؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۳ ماهگی
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان 🤰🏻💙💙 مامان 🤰🏻💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو ۹ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیستم بارداری
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی