باور کنید خوردن هیچ چیزی بع اندازه ضرر نداره
آره چون چربیش بالاس
من 7هفته نمیدونستم باردارم دوشب پست سر هم جای دعودت بودم که پاچه خوردم سالم سالمم😂
من دیشب یکم خوردم
من شنیدم سه ماهه اول نباید خورد بعدش مشکلی نداره من یه بار خوردم اونم فقط آبگوشت شو ولی بعدش حالت تهوع خیلی بدی گرفتم 🥲
نه بابا من سر دخترم دوسه بار خوردم وقتی به دنیا آمد سر پر مو و لخت بود 😍🩵خیلی خوبه به نظر من مشکلی نداره
عاشقشم😋
فشارت اگه بالا نیس بخور نوش جونت
ولا من سه روز پیش خوردم ولی ب اندازه،زیاده روی نکردم
بخور کم بخور نوش جونت
نه چه ضرری داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.