سیرابی و کله و پاچه ضرر داره؟

۸ پاسخ

خانما دعا کنید پریود نشم ماه دوم اقدامممم هستم

سیرابی شنیدم واس حالت تهو خوبه اما کله پاچه رو خبرندارم

بله عزیزم من دکترم گفت کله پاچه احماواحشا نخور

کله پاچه میگن نه.ولی ی بار عیبی نداره ولی سیرابی خیلی خوبه

سیرابی برا معده و تهوع عالیه
کله پاچه هم خوبه ولی هرچی زیادیش خوب نیس کله پاچه هم هر روز که نمیخوای بخوری گاهی اوقات بخوری اشکالی نداره
منم میخورم

سیرابی خوبه
اما کله پاچه ماه آخر خوبه

نه اصلا

نه خیلی ام خوبه نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سیزدهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۵ ماهگی
مامان فادیا💕 مامان فادیا💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🤰🏻💙💙 مامان 🤰🏻💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ستایش ❤️ حسین مامان ستایش ❤️ حسین هفته بیست‌وپنجم بارداری