۴ پاسخ

بیشتر سیرابی بخور

نههه من همش میخورم
خیلی مقویه
مغزشو نخور

نچ بخور عزیزم

من خوردم هیچ نشد فقط رفلاکس معده گرفتم چون سنگینه که با شربت ادی ژل اکیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قندون 🩵✨ مامان قندون 🩵✨ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان 🤰🏻💙💙 مامان 🤰🏻💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۳ ماهگی
مامان مامان نیلماه مامان مامان نیلماه هفته بیست‌ویکم بارداری