۴ پاسخ

بخور تا جایی که حالت بد نشه😅
کله پاچه و سیرابی خیلییییی خاصیت داره البته با پرزش
پروتیین ویتامین داره ، آهن داره
باعث میشه رحمت مقاوم بشه و از یبوست جلوگیری می‌کنه
سیرابی هم واسه معده عااالیه
اینا رو نخوریم دیگه چیزی نمی‌مونه 🤦🏻‍♀️ همه خوراکی ها شرکتی و مواد نگه دارنده دارن
نوش جونت ، سالم باشه همه چی بخور

سلام عزیزم ن اصلا مشکلی ندارن برو خاصیت هم داره

بجز مغز و چشم موردی نداره

من که خوردم فکر نکنم مشکلی باشع

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو 🤍 مامان جوجه کوچولو 🤍 ۲ ماهگی
مامان ❤️🫀 مامان ❤️🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری