خوردن کله پاچه مشکلی داره🫣؟

۱۷ پاسخ

اره نخور 😐کفریم ازدست این بخورنخورا
اخه کله پاچه چ ضرری داره

😐😐😐😐😐

نمیدونم منم امروز خوردم😂ضررشو نمیدونم دیگه

در حد یکی دو بار مشکلی نداره

نه والا من از اول تا الان ۵ ۶ بار خوردم همچیشم خوردم

منم خیلی دلم میخواد . بزار بیارن همشو میخورم

واى بخور من ك ويار داشتم نشستم ولم خوردم

نه مشکل نداره ولی زیاده روی نکن شکمت سنگین میشه و دل پیچه میشی.مغزوچشم هم نخور

نه من ماهی یه بار میخورم میگن وزن میده به جنین

نه اصلا

فقط یبار گفتن میتونی تو‌کل بارداری بخوری
خیلی چربه

نه بخور نوش جان
فقط چون چربیش زیاد رعایت کن

خیلی ام مقویی

نه گلم من دوبار خوردم ولی زیاده روی نکن و مغز و چشم و زبونشو نخور

الان دیگه نه بخور

ن ب اندازه بخوری مشکلی نداره

ن مشکلی نیست بخور

سوال های مرتبط

مامان لاوین مامان لاوین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان لیلی مامان لیلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ❤️🫀 مامان ❤️🫀 هفته بیست‌وپنجم بارداری