مامانا تو هفته من میتونم جگر بخورم خیلی دلم میخواد

۱۲ پاسخ

در حد اینکه هوست بره یخور کلا جیگر هم سنگین هم ویتامین آ بالا داره خوب نیست

دوسه تکه بخور

من زیاد جیگر دوس نداشتم اما تو بارداری هوسم افتاده رو جیگر جوری که اگه نخورم میمیرم تقریبا از اول بارداریمم خوردم از دکترمم پرسیدم گفت دل و قلوه بخور اما جیگر کمتر منم هروقت میرم بیرون بیشتر دل و قلوه‌سفارش میدم

بخور چرا نخوری من 3 تا سیخ خوردم چیزیمم نشد

یه سیخ بخور

سیخ جیگر‌هم که میدونی چحوره کوچیک هستن

اره بابا بخور دیگه ازین حرفا گذشته منم تا الان نمیخوردم ولی ی هفته پیش خوردم.تا سه ماهگی خطر داره اونم والا جدیدا مد شده میگن من هرکیو میبینم میگه همش دل و جگر میخوردم بچشم سالمو خوشگله

بخور بابا من خودم تا حالا دوبار خودم تو حاملگی مثل چی....
عیب نداره خیلی سخت نگیر فقط زیاده رویم نکن

آره بخور رفع هوسی

بخور نوش جونت

آره بخور

دو تا تیکه بیشتر نخور

نع اصلن فقط درحد هوس چند تیکه

سوال های مرتبط

مامان نورا دخملم مامان نورا دخملم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق كوچولوم
🤍 مامان فندق كوچولوم 🤍 روزهای ابتدایی تولد