میگن ماهای اول ضرر داره شما هفته 26 هستی مشکلی نیست
بخور اما هوس ات را زود سیر کن که زیاده روی خوب نیست
بخور بابا
من هر۲ -۳ماه یک بار یک سیخ میخورم
یه سیخ بخور بچه ات جون بگیره سه ماهه اول کمی خطرناکه
در حد ۳ و ۴ تا دونه اره یکبار
درحد دوسه تا دونه عیبی نداره زیادع روی نکن ولی ویتامین Aداره خوب نی
بهتره نخوری حداقل کم بخور خیلی
من هفته پیش خوردم
کم بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.