سلام خانوما دلم خیلی جگر کبابی میخواد میتونم بخورم الان

۹ پاسخ

میگن ماهای اول ضرر داره شما هفته 26 هستی مشکلی نیست

بخور اما هوس ات را زود سیر کن که زیاده روی خوب نیست

بخور بابا
من هر۲ -۳ماه یک بار یک سیخ میخورم

یه سیخ بخور بچه ات جون بگیره سه ماهه اول کمی خطرناکه

در حد ۳ و ۴ تا دونه اره یکبار

درحد دوسه تا دونه عیبی نداره زیادع روی نکن ولی ویتامین Aداره خوب نی

بهتره نخوری حداقل کم بخور خیلی

من هفته پیش خوردم

کم بخور

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رُهام👼🏻🩵 مامان رُهام👼🏻🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری