من میتونم جگر کبابی بخورم؟ ضرر نداره

۴ پاسخ

ضرر داره ولی برا رفع هوس یکم بخور

ضرر داره خیلی کم بخور

۳ماه اول خوب نیس ولی الآنم زیاد روی نکن کم بخور در حد رد هوس

زیاد نباید بخوری ولی در حد ۴،۵تا فقط هوس رفع بشه مشکل نداره تو گوگل هم بزنی نوشته که ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان نورا دخملم مامان نورا دخملم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اوین مامان اوین ۱۰ ماهگی
مامان آرن🧿 مامان آرن🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی