خانوما دنبه کبابی و بال ضرر دار بخورم

۱۱ پاسخ

وای من خوردم معده درد گرفتم

شماها چقد حساسین🤯🤯🤯🤯

نه چه ضرری

نه نوش جون

بعدش یه چیز خنک بخور انار رب انار...

نه ولی زیاد نخور دنبه

دنبه گرمه زیاد نخور.... در حد رفع هوس

بال من خوردم بخور نوش جان😅

پوست بال نخور

نه ،چون چربه مقدارو‌کمتر کن

ن بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری